Infokommunikációs rendszerek

Filozófiánk, hogy üzleti kommunikációs megoldásainkban arra törekedjünk, hogy ügyfeleink a legoptimálisabb, legköltséghatékonyabb megoldást találják meg telefonos vagy informatikai problémájukra.
Mi arra törekszünk, hogy megrendelőink meg legyenek elégedve megoldásunkkal és hosszú távú kapcsolatot tudjunk kialakítani.


Milyen megoldásokat tudunk nyújtani?


  • Telefonalközpontok hagyományos, IP vagy hibrid technológiával, megfelelően „méretre szabva”, hogy igény szerint bővíthető, vagy pont akkora legyen, mint amekkorára szüksége van.
  • Strukturált hálózatok építése, kivitelezése, hogy informatikai rendszere és telefonrendszere ne különüljön el egymástól.
  • Call Center (IVR) megoldások telefonközponttal vagy anélkül, egyszeri beruházással vagy havidíjas szolgáltatással. Ügyfélszolgálat vagy tájékoztató rendszer, automatakezelő, vagy csak egy eszköz az elveszett hívások kezelésére, megszüntetésére.
  • VoIP hálózatok - amelyekkel összekötheti telephelyeit és távoli telephelyeken dolgozó munkatársai is úgy érezhetik, hogy egy egységes rendszer részei.
  • Mobilitás - vállalati mobiltelefonját használja asztali telefonja kiegészítőjeként. Ne mondhassa ügyfele, hogy nem tudja utolérni. Nem szükséges mindenkinek kiadni a mobilszámát: hívhatja ügyfelét a mobiltelefonjáról, de vezetékes hívószámának, vagy cége központi mobilszámának kijelzésével.
  • Hotel telefonszolgáltatások telefonközpont funkciókkal Front Office kapcsolattal vagy önállóan. (pl.: bejelentkezés/kijelentkezés, minibár, szoba státusz, üzenet, vészhívás a szobából, stb…)
  • Telefon-számítógép integráció lehetővé teszi telefonja használatának könnyítését, számítógépes extra funkciók elérésért telefonjához vagy telefonjának teljes kiváltását a számítógéppel.


Társaságunk a kezdetektől fogva arra törekedett, hogy minél korszerűbb alközponti majd strukturált hálózatokat építsen. Mindig azt helyeztük előtérbe, hogy az adott igényre legmegfelelőbb megoldás találjuk meg. A vezeték nélküli technológiák fejlodése nem teszi szükségtelenné a vezetékes hálózatokat. A biztonság, az adatátviteli sebesség, a hangminoség, a helyhez kötöttség sokszor sokkal fontosabb egy vállalat életében, mint az a költségmegtakarítás, amit egy belső vezetékes hálózat kiépítése jelent. Mindig felhívjuk a figyelmet, hogy a vezeték nélküli hálózat nem áll meg az iroda falainál! Egy informatikai rendszer sok ponton támadható. A cég érdeke, hogy minél kisebb támadási felületet mutasson. A vezeték nélküli technológiáknak is meg van a terepe ahol képesek kiegészíteni a vezetékes rendszereket, ahol fontos a mobilitás és az elérhetőség.

A vezetékes rendszerek is egymást kiegészítő kapcsolatban állnak. Az optikai hálózatok lehetővé teszik a gyors adatátvitelt és kommunikációt telephelyek, gyárak vagy irodaházak részegységei között. A csavart érpáras hálózatok teszik lehetővé, hogy a végberendezések kapcsolódjanak a hálózatokhoz akár adatátvitel akár beszédátvitel céljából.

"Ami elromolhat, az el is romlik" - régi igazság ez. Sajnos ebben a gyorsuló technikai fejlődésben ez hatványozottan igaz. Egy cég számára fontos, hogy tudjon kommunikálni. Folyamatos legyen az adatforgalom és ne álljon le a munka. Vagy ha mégis erre kényszerül minél kevesebb legyen a kieső idő. Mi ebben tudunk segíteni szerződött partnereinknek. Az alközpontok, hálózatok időszaki karbantartásával igyekszünk a nem tervezett leállásokat csökkenteni. A bejelentett hibák kijavítását a megadott időn belül megkezdjük, és a lehető legrövidebb időre próbáljuk szorítani azt a kellemetlenséget, amit a hiba okozott.