Irodaszer

Rendeléshez szükséges információk:

A megrendelőlapot partnereink „kedvencei” alapján állítottuk össze. Ezek a termékek szerepeltek leggyakrabban a megrendelések között. Törekedtünk arra, hogy a megrendelő lap egyszerűen és gyorsan kitölthető legyen. Természetesen a katalógusokban szereplő termékekből a cikkszám alapján többféle szín és méret rendelhető. A kitöltött megrendelő lap illetve az adatlap elektronikus úton történő visszaküldése érvényes megrendelésnek minősül.

Szállítás:

Rendeléstől számítva 2-3 munkanapon belül, készleten lévő termékek esetében. Budapest területén díjmentes kiszállítást biztosítunk minimum bruttó 25.000 Ft összegű megrendelés esetén, alacsonyabb rendelési összegnél bruttó 1.900 Ft.

A rendelés menete:

Kérjük a megnyitott megrendelőlapot illetve adatlapot mentse le a dokumentumai közé.
Miután kiválasztotta az Önnek megfelelő termékeket és a vásárlás mellett dönt, a következő tennivalója van:

  • A terméknél adja meg a darabszámot. Folyamatosan nyomon tudja kísérni, hogy milyen termékeket választott, a megrendelt darabszámokat, bruttó árakat is.       Amennyiben szükséges, módosíthatja a megrendelést, illetve törölheti a nem kívánt darabszámot.
   • Kitöltés után küldje el az info@telemarker.hu e-mail címre.
   • Első vásárlás esetén a „Rendelési adatlap” kitöltése szükséges, a „Megrendelőlappal” együtt küldje el e-mail címünkre.
   • Egyéb termékek rendelése esetén: katalógusban szereplő rendelési kód/ cikkszám, megnevezés és darabszám megjelölésével kérjen egyedi árat e-mailben.


A feltüntetett árak bruttóban értendők, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Fizetési mód:  készpénz, hosszú távú partnerek esetében átutalás.

Köszönjük, hogy megtisztelt vásárlásával.

Kérjük tekintse meg katalógusainkat:

Megrendelőlap, Adatlap: